Aby zapewnić wysoką wydajność i stabilność platformy, wprowadziliśmy zmianę w sposobie wyświetlania wypełnień w zakładce Wyniki → Wypełnienia, gdy liczba odpowiedzi w projekcie zbliża się do 15 000.
Co się zmienia?
Po przekroczeniu tego progu system nie wyświetla już pełnej, przewijalnej listy wszystkich wypełnień. Zamiast tego:
lista wypełnień zostaje zredukowana do jednej pozycji,
wyświetlane jest jedynie ostatnie, najnowsze wypełnienie po skorzystaniu z filtrów,
wyświetlane jest najnowsze wypełnienie spełniające kryteria filtra – czyli jeżeli zostały wprowadzone warunki do filtra, to po filtrowaniu będzie wyświetlany tylko jeden wynik (mimo tego, że więcej wypełnień spełnia te warunki).
Dzięki temu platforma może szybciej działać, a ładowanie danych jest znacznie bardziej wydajne – szczególnie w przypadku bardzo dużych projektów.
W efekcie tych zmian pasek wyszukiwania wypełnień będzie wyglądał następująco:
Jak znaleźć konkretne wypełnienie po zmianie?
Pobierz dane surowe ze swojej ankiety w formacie XLSX lub CSV (zakładka Wyniki -> Wypełnienia -> przycisk Pobierz surowe dane:
W pliku odszukaj interesujące Cię ID wypełnienia i skopiuj je:
Wróć do zakładki Wyniki → Wypełnienia w swojej ankiecie.
W pasku adresu przeglądarki spreparuj adres URL w następujący sposób:
https://app.webankieta.pl/user#results/single-sheet?id=ID_WYPEŁNIENIA
Po znaku = wklej skopiowane ID wypełnienia.
Naciśnij Enter – system otworzy wskazane wypełnienie, mimo że lista nie jest przewijalna.
Gotowe – właśnie otrzymałeś widok interesującego Ciebie Wypełnienia! :)
Dlaczego wprowadziliśmy tę zmianę?
Zmiana została wprowadzona ze względu na optymalizację wydajności. Generowanie i ładowanie kilku- lub kilkudziesięciu tysięcy wypełnień jednocześnie powodowało znaczące obciążenie systemu. Obecne rozwiązanie pozwala na płynne działanie platformy, nawet przy bardzo dużych projektach badawczych.