Wszystkie kolekcje
Tworzenie i wygląd
Identyfikacja
Definicje z zakresu dostępu do ankiety
Definicje z zakresu dostępu do ankiety

Czyli przydatne opisy używanych w Webankiecie terminów

Artur Zbiejcik avatar
Napisane przez Artur Zbiejcik
Zaktualizowano ponad tydzień temu

Taki sam link dla każdego z respondentów

Ankieta dostępna jest bezpośrednio z linku, który jest dla wszystkich uczestników taki sam. Takie ustawienie nie pozwala na powiązanie wypełnienia z respondentem - ankieta jest anonimowa.

Taki sam link dla każdego z respondentów. Wymagane podanie hasła

Ankieta dostępna z linku, ale wymagane jest wpisanie hasła. Hasło jest takie same dla wszystkich. Nie można powiązać wypełnienia z respondentem.

Indywidualny link dla każdego z respondentów.

Ta opcja najczęściej używana jest w przypadku wysyłki zaproszeń z Webankiety. Każdy z respondentów dostaje swój unikalny link, dzięki czemu możliwe jest:

  • powiązanie wypełnienia z respondentem (opcjonalnie)

  • przekazanie dodatkowych atrybutów respondentów w linkach, które pozwolą na lepszą segmentację wyników

  • zapewnienie, że każdy z respondentów wypełni ankietę tylko raz

  • monitorowanie kto wypełnił, a kto jeszcze nie wypełnił ankiety

  • wysyłanie przypomnień do osób, które nie wypełniły ankiety

  • zabezpieczenie, że ankietę wypełnią tylko osoby, które mają swój własny link

Wybierając tę opcję możesz zdecydować:

  • czy ankieta ma być anonimowa czy chcesz wiedzieć jak kto wypełniał

  • czy wypełnioną ankietę można poprawiać

  • jak długo mają być ważne linki do ankiety

Przykład: jeżeli ustawiono ważność linku na 1 dzień i wysłano zaproszenia o 16:00, to wejście do ankiety będzie możliwe do godziny 16:00 kolejnego dnia. O godzinie 16:01 wejście do badania nie będzie już możliwe.

Kod dostępu

Jeśli korzystasz z opcji Indywidualny link dla każdego z respondentów możesz wygenerować unikalne kody dostępu i potraktować je jako indywidualne hasła dostępowe. Przydatne jest to w sytuacjach, gdy chcesz opublikować gdzieś ogólny link do badania i rozdać respondentom ich kody. Korzystanie z kodów dostępu daje te same możliwości jak opisane w akapicie wyżej - różni się tylko sposobem dystrybucji.



Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?