Przejdź do głównej zawartości
Wszystkie kolekcjeZbieranieWysyłka zaproszeń
Jak ponowić wysyłkę do tych adresów, dla których nie udało się wysłać maila?
Jak ponowić wysyłkę do tych adresów, dla których nie udało się wysłać maila?

Błędy z serwera pocztowego i ponowienie wysyłki.

Artur Zbiejcik avatar
Napisane przez Artur Zbiejcik
Zaktualizowano ponad 3 lata temu

Robisz wysyłkę z własnego serwera pocztowego lecz coś poszło nie tak? Jeśli otrzymałeś od nas lub ze swojego serwera pocztowego informację o błędach, które uniemożliwiły wysyłkę zaproszeń do wypełnienia ankiety to oznacza, że dla niektórych lub wszystkich adresów e-mail mogły nie zostać wysłane wiadomości.
W zakładce ZBIERANIE --> Wysyłka na e-mail --> Podsumowanie wysyłki możesz zaobserwować ile było takich przypadków (Problemy techniczne z wysyłką)

W kolumnie STATUS dla adresu e-mail, dla którego nie udało się wysłać zaproszenia również będzie informacja "Nie udało się wysłać maila" 

Jeśli udało Ci się naprawić problem z własnym serwerem pocztowym to możesz w łatwy sposób ponowić wysyłkę dla tych adresów e-mail, do których wcześniej nie udało się wysłać zaproszenia. Aby to wykonać przejdź do zakładki ZBIERANIE --> Wysyłka na e-mail --> Skonfiguruj wysyłkę. W pierwszym kroku należy wybrać opcję "Chcę ponowić próbę wysyłki do tych, którzy mieli problem z odebraniem zaproszenia"

W następnych krokach ustawiamy ponowie treść zaproszenia lub wybieramy z wcześniej zapisanego szablonu i wybieramy WYŚLIJ. 

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?