Przejdź do głównej zawartości

Jak ponowić wysyłkę do tych adresów, dla których nie udało się wysłać maila?

Błędy z serwera pocztowego i ponowienie wysyłki.

Artur Zbiejcik avatar
Napisane przez Artur Zbiejcik
Zaktualizowano ponad 4 lata temu

Robisz wysyłkę z własnego serwera pocztowego lecz coś poszło nie tak? Jeśli otrzymałeś od nas lub ze swojego serwera pocztowego informację o błędach, które uniemożliwiły wysyłkę zaproszeń do wypełnienia ankiety to oznacza, że dla niektórych lub wszystkich adresów e-mail mogły nie zostać wysłane wiadomości.
W zakładce ZBIERANIE --> Wysyłka na e-mail --> Podsumowanie wysyłki możesz zaobserwować ile było takich przypadków (Problemy techniczne z wysyłką)

W kolumnie STATUS dla adresu e-mail, dla którego nie udało się wysłać zaproszenia również będzie informacja "Nie udało się wysłać maila" 

Jeśli udało Ci się naprawić problem z własnym serwerem pocztowym to możesz w łatwy sposób ponowić wysyłkę dla tych adresów e-mail, do których wcześniej nie udało się wysłać zaproszenia. Aby to wykonać przejdź do zakładki ZBIERANIE --> Wysyłka na e-mail --> Skonfiguruj wysyłkę. W pierwszym kroku należy wybrać opcję "Chcę ponowić próbę wysyłki do tych, którzy mieli problem z odebraniem zaproszenia"

W następnych krokach ustawiamy ponowie treść zaproszenia lub wybieramy z wcześniej zapisanego szablonu i wybieramy WYŚLIJ. 

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?