Wszystkie wprowadzane w Webankiecie zmiany mają na celu poprawę jakości funkcjonowania platformy i zwiększenie jej możliwości. Wśród zmian widocznych dla naszych użytkowników chcielibyśmy powiedzieć więcej na temat pytania Net Promoter Score, a konkretnie - wyglądu wykresu tworzonego z pytania NPS.

⭐️️ Wykres NPS - zmiany w wyświetlaniu wartości na osi dat

Wcześniej widoczna na wykresie w widoku miesięcznym kropka oznaczała jeden miesiąc i była zaznaczona tuż przed początkiem kolejnego miesiąca. Rozwiązanie to nie było idealne, ponieważ przy dużej liczbie danych nie wiadomo było jakiej konkretnie wartości dotyczy dana kropka. To z kolei utrudniało precyzyjne odczytanie danych. 

Od wczoraj jest tak, że że punkt początkowy wyznacza konkretny zakres dat. Oznacza to, że każdy wybrany zakres ma przyporządkowaną dla siebie kropkę. 

Dodatkowo warto zaznaczyć, że przy widoku dziennym zagęszczenie jest takie, ile danych mieści się na wykresie. Pozwala to na dokładniejszy odczyt danych i wygląda bardziej estetycznie. 

Na osi nie wyświetla się rok - jedynie dzień i zakres tygodniowy lub miesięczny dat, w zależności od wybranego widoku. Ma to na celu uzyskanie bardziej przejrzystych danych, a informację na temat roku można obejrzeć po najechaniu myszką na wspomnianą wcześniej kropkę.

Więcej informacji na temat badania NPS znajdziesz na stronie Webankiety

Czy udało Ci się znaleźć odpowiedź na swoje pytanie?