Przejdź do głównej zawartości

Jak zatrzymać wysyłkę mailingów

Customer Support avatar
Napisane przez Customer Support
Zaktualizowano ponad miesiąc temu

Czasem zdarza się, że po zleceniu wysyłki zaproszeń do ankiety (mailingu) zachodzi potrzeba jej natychmiastowego anulowania — na przykład z powodu poprawy treści zaproszenia lub nieprawidłowo wybranej listy respondentów.

Webankieta umożliwia szybkie usunięcie (anulowanie) oczekującej wysyłki, zanim zostanie ona przetworzona i wysłana do wszystkich adresatów.

Instrukcja anulowania wysyłki

Aby zatrzymać zleconą wysyłkę mailingu, należy wykonać następujące kroki:

  1. Przejdź do zakładki Zbieranie dla wybranej ankiety.

  2. W menu bocznym wybierz opcję Wysyłka na e-mail.

  3. W sekcji Dotychczasowe wysyłki znajdź mailing, który chcesz anulować.

  4. Przy danej pozycji kliknij ikonę kosza (Usuń).

  5. Potwierdź chęć usunięcia, aby zatrzymać wysyłkę.

Ważne: Po usunięciu zlecona wysyłka zostanie anulowana i zniknie z listy.

Uwaga: Możliwość częściowej wysyłki

Należy pamiętać, że jeśli wysyłka została zlecona w systemie, Webankieta może zdążyć przetworzyć i wysłać część zaproszeń, zanim zostanie ona anulowana.

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?