Podział i segmentacja raportów według określonego klucza pozwoli Ci w pełni wykorzystywać możliwości raportów zawierających wyniki przeprowadzonego przez Ciebie badania. Przykładowo, możesz stworzyć oddzielny raport dla każdej z placówek zawierający wyniki z ostatnich 30 dni.
Aby to zrobić, należy przejść do zakładki Wyniki --> Filtry i stworzyć nowy filtr na podstawie odpowiedzi i czasu.
Tak stworzony filtr pozwoli nam przefiltrować wyniki zbiorcze na podstawie żądanych kryteriów wyboru. Po kliknięciu w przycisk ‘Stwórz i przefiltruj wyniki’ dane zostaną przefiltrowane i system przeniesie nas do widoku wyników zbiorczych.
Następnie obok nagłówka ‘Wyniki filtrowania’ pojawi się opcją ‘Dodaj wszystko do raportu’. Dzięki temu nie musimy dodawać pojedynczo wyników każdego pytania.
Kolejnym krokiem będzie wybór opcji ‘Dodaj do nowego raportu’ i nadanie nazwy.
Tak stworzone raporty pozwolą nam dystrybuować wyniki bezpośrednio do danych placówek lub różnych działów, osób decyzyjnych itd. To jaki proces raportowania planujesz stworzyć zależy wyłącznie od Ciebie.