Wszystkie kolekcje
Jak zacząć?
8 najczęściej zadawanych pytań
8 najczęściej zadawanych pytań
Piotr Sadowski avatar
Napisane przez Piotr Sadowski
Zaktualizowano ponad tydzień temu

1. Co się dzieje po 14 dniach próbnych?

Po tym okresie konto zostaje zamrożone. Aby ponownie aktywować konto i mieć dostęp do wszystkich funkcji należy je opłacić. Po opłaceniu zostanie przywrócony dostęp do wszystkich wyników, które zostały zebrane podczas okresu testowego.

2. Czy projekty stworzone w wersji testowej pozostaną na koncie?

Tak, wszystkie projekty które zostały utworzone podczas okresu testowego będą dostępne. Ponadto jeśli podczas okresu testowego zostało zebrane więcej niż 20 wyników to one również się pojawią po opłaceniu konta.

3. Czy ankiety stworzone na koncie testowym można wysyłać do klientów?

Tak, konto testowe różni się od konta płatnego tym że w koncie testowym można zebrać tylko 20 wyników. Jeśli chodzi o funkcjonalności to konto testowe zawiera wszystkie funkcjonalności konta płatnego z których można korzystać.

4. Czy po 14 dniach nie zostanę obciążony FV za korzystanie z platformy?

Nie, ponieważ chcemy aby nasi klienci w pełni świadomie podejmowali decyzje co do korzystania z naszego narzędzia.

5. Jaki rodzaj konta mam wybrać?

Pakiet START - do szybkich i krótkich badań. W tym pakiecie można zebrać do 1000 wyników miesięcznie.

Pakiet BUSINESS - dla osób, które potrzebują przeprowadzać badania typu NPS, testy wiedzy i wykonywać analizę zebranych wyników.

Pakiet TEAM - dla organizacji, które potrzebują więcej niż jednego konta dostępowego. W tym pakiecie można zebrać 10 000 wyników miesięcznie i przesyłam automatyczne raporty, np.: do Zarządu albo przełożonego.

Pakiet ENTERPRISE - jest to pakiet dla klientów którzy potrzebują dedykowanych rozwiązań, które mają spełnić korporacyjne wymagania.

6. Czy mogę tworzyć nieskończoną liczbę ankiet?

Tak, jedyne ograniczenia dotyczą limitów przypisanych do poszczególnych pakietów które dotyczą ilości wysyłanych zaproszeń do respondentów oraz ilości wypełnień.

7. Jak mogę wykupić konto?

Płatności za badania w Webankiecie pobierane są z góry. Jeżeli chcesz opłacić swoje konto należy zalogować się do platformy, następnie wybrać Konto -> Opłać. Następnie pojawi się widok w którym będzie można wybrać długość abonamentu oraz sposób płatności.

8. Czy można wykupić abonament na dwa miesiące bez konieczności opłacenia dłuższej subskrypcji po upłynięciu terminu?

Tak, można wykupić abonament tylko na dwa miesiące. Należy przy tym pamiętać, że wyniki przechowujemy tylko przez 365 dni od daty wygaśnięcia konta. Następnie są one usuwane.

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?