Ankieta na stronę WWW posiada mniejszą pulę możliwych pytań. Wynika to głównie z ograniczonego obszaru działania dostępnego na Wigecie.
Blok tekstowy
można go wykorzystać do zaproszenia do badania, wprowadzenia, podania instrukcji dla respondentów.
Pytanie zamknięte jednokrotnego wyboru
Respondent ma do wyboru jedną odpowiedź spośród tych, które zostały zawarte w pytaniu, na przykład:
Pytanie zamknięte wielokrotnego wyboru
Respondent ma do wyboru kilka odpowiedzi spośród podanych przez autora, na przykład:
Pytanie otwarte
Respondent może sam udzielić odpowiedzi, ma możliwość swobodnie się wypowiedzieć na dany temat;
Pytanie NPS
pytanie stosujące metodologię Net Promoter Score to badania satysfakcji z produktu, usługi lub procesu. Polega na zadaniu pytania o chęć polecenia firmy rodzinie lub znajomym i udzieleniu odpowiedzi na skali 0-10. Na podstawie częstości odpowiedzi obliczany jest wskaźnik NPS, liczba krytyków, promotorów i neutralnych.
Pytanie ocena
Respondent może wybrać w tego rodzaju pytaniu jedną z odpowiedzi w widoku gwiazdki, buźki czy cyfry.
Pytanie o liczbę
Respondent może wpisać tylko liczbę, nie jest możliwe wpisanie liter.
Pytanie o e-mail
Respondent proszony jest o podanie adresu e-mail.