Wszystkie kolekcje
Wyniki i raporty
Wyniki 2.0
Wyniki 2.0 w platformie Webankieta
Wyniki 2.0 w platformie Webankieta
Laura avatar
Napisane przez Laura
Zaktualizowano ponad tydzień temu

Ważne: Wyniki 2.0 dostępne są od planu Business.


W tym artykule:

Co się zmieniło, czyli łatwiejsza analiza z Wynikami 2.0

Wszystkie funkcje w jednym miejscu

Nie musisz skakać między zakładkami, żeby przeanalizować wyniki Twojego badania, stworzyć raport i podzielić się wnioskami z zespołem. W nowym module Wyniki 2.0 wszystkie potrzebne funkcje znajdziesz w jednym miejscu.

Dodaj nagłówek, dostosuj kolorystykę wykresów, usuń pytania, których nie chcesz pokazywać, dodaj porównanie, żeby zobaczyć jaki wyniki zmieniały się w czasie i... voilà! Twój raport jest gotowy - udostępnij go wysyłając link lub pobierz PDF.

Szybki dostęp do raportów

Analizując wyniki badania możesz łatwo zapisywać interesujące Cię dane jako raporty, do których w każdej chwili możesz wrócić, bez konieczności filtrowania danych od nowa. Zapisane na Twoim koncie raporty są współdzielone wraz z ankietą, tak by współpraca nad danymi w zespole była jeszcze prostsza.

Skorzystaj z możliwości zapisów raportów z różnymi danymi, np. w jednym raporcie zbierz głosy krytyków, w kolejnym dane z ostatnich 30 dni, a w jeszcze innym – feedback z całego roku. Łatwo przełączysz się z jednego raportu na drugi, a także szybko udostępnisz link współpracownikom/zespołowi, np. odpowiedzialnemu za wskaźnik NPS.

Dynamiczne filtry

Zmniejszyliśmy o połowę liczbę kliknięć i kroków, niezbędnych do utworzenia filtrów -dzięki nowym filtrom możesz analizować wyniki swoich badań dwa razy szybciej niż dotychczas.

Filtry możesz nanieść jednym kliknięciem na wszystkie pytania z ankiety, ale także przefiltrować wynik tylko w jednym pytaniu - dzięki temu możliwości tworzenia własnych, spersonalizowanych raportów są niemalże nieograniczone!

Zwiększona wydajność

Skoro mowa o szybkości. Wykorzystując rozwiązania dedykowane do przetwarzania dużych zbiorów danych, znacząco przyspieszyliśmy tempo wyświetlania wyników. Dzięki temu nawet ankiety z dużą liczbą wypełnień ładują się w mgnieniu oka.

Nawet jeśli nie masz doświadczenia w analizie danych, bez trudu porównasz odpowiedzi na różne pytania lub stworzysz trend odpowiedzi w czasie. Najedź na ikonę plusa pomiędzy pytaniami, kliknij w Porównanie, a następnie podążaj za instrukcjami na ekranie.


Trend odpowiedzi pozwoli Ci sprawdzić, czy wyniki zmieniają się w czasie np. monitorować wynik NPS z miesiąca na miesiąc.

Tabela krzyżowa z pytaniem to prosty sposób na porównanie ze sobą odpowiedzi z dwóch pytań np. możesz się dowiedzieć, czy jest związek pomiędzy satysfakcją pracy a skłonnością do polecania firmy jako pracodawcy (uprzedzając fakty: pewnie tak).

Grupy respondentów (tabela krzyżowa krzyżująca pytanie z atrybutem) to z kolei sposób na sprawdzenie jak różne grupy Twoich respondentów (np. pracownicy różnych działów firmy lub klienci kupujący w różnych kanałach sprzedaży) odpowiadały na pytania.


Wygląd raportu dostosowany do Twojej firmy

Wiemy, ile znaczy branding. Od teraz możesz stworzyć własną paletę kolorów firmowych i jednym kliknięciem nanieść ją w każdym stworzonym raporcie i ankiecie.

Możesz skorzystać też z gotowej palety Czerwony - Zielony, dzięki której Twoje wykresy będą bardziej zrozumiałe w odbiorze.

Szybki link do raportu

Wyniki opracowane? Od podzielenia się nimi z interesariuszami dzieli Cię już tylko jedno kliknięcie. Tyle wystarczy, by udostępnić raport z badania. Możesz to zrobić na dwa sposoby: wysyłając link publiczny, dzięki któremu każda osoba z linkiem będzie mogła obejrzeć przygotowany przez Ciebie raport; lub kopiując link prywatny, możliwy do odczytu wyłącznie przez osoby uwzględnione w Twoim pakiecie, który gwarantuje poufność przesyłanych informacji.

Jak powstały Wyniki 2.0?

Nikt z nas nie robi ankiety z założeniem, że jej wyniki wylądują w szufladzie. Jednocześnie wiemy, że wdrożenie wyników w organizacji to największe wyzwanie z jakim się mierzysz.

Chcemy wspierać Cię w tym zadaniu i sprawić, że analiza wyników i przygotowanie wniosków dla organizacji będzie możliwie jak najprostsze. Dlatego zdecydowaliśmy się na stworzenie modułu wyników od zera z jednym, najważniejszym celem w głowie:

Zmieniamy się po to, żeby nasi klienci mogli wyciągać jak najlepsze wnioski ze swoich badań, a co za tym idzie, mogli podejmować najlepsze decyzje biznesowe.

Co to oznacza w praktyce?

Przez wiele miesięcy analizowaliśmy feedback od klientów. Wsłuchiwaliśmy się w głosy płynące z działu supportu, rozmawialiśmy z użytkownikami, regularnie korzystającymi z naszych wyników. Sprawdziliśmy, co przynosi najwięcej problemów, które funkcje powinniśmy usprawnić i jak ułatwić korzystanie z narzędzia, tak, aby praca z wynikami była prosta, intuicyjna i nie wymagała wysiłku również od osób, które nie są biegłe w analizie danych.

Każdą nową funkcję testowaliśmy z Wami. Rozmawialiśmy, żeby poznać Wasze problemy i oczekiwania, a następnie, po zaprojektowaniu i wdrożeniu zmian, testowaliśmy wspólnie nowe rozwiązania. W trakcie całego procesu słuchaliśmy Waszych sugestii, nanosząc na bieżąco zmiany do projektu. Dziękujemy! 💚


Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?