Przejdź do głównej zawartości
Jak anulować subskrypcję?
Daria Zakrzewska avatar
Napisane przez Daria Zakrzewska
Zaktualizowano w tym tygodniu

Jeśli chcesz anulować subskrypcję, przejdź do zakładki Konto i wybierz Ustawienia.

Kliknij Zarządzaj planem.

Przejdź do swojego planu, w tym przypadku planu Business i kliknij Zarządzaj subskrypcją.

Wybierz Anuluj subskrypcję.

Ważne:

  • Jeśli chcesz mieć pewność, że subskrypcja nie zostanie przedłużona na kolejny okres rozliczeniowy, anuluj obecną subskrypcję minimum dzień przed jej końcem.

  • Usunięcie konta nie powoduje wypięcia karty. Jeśli chcesz usunąć całkowicie konto i masz nam nim aktywny okres rozliczeniowy, pamiętaj także o wypięciu karty poprzez anulowanie subskrypcji.

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?