Przejdź do głównej zawartości
Wszystkie kolekcjeAktualności
Zmiana w zakładce Wypełnienia: usunęliśmy puste arkusze
Zmiana w zakładce Wypełnienia: usunęliśmy puste arkusze
Magdalena Żądkowska avatar
Napisane przez Magdalena Żądkowska
Zaktualizowano ponad rok temu

Z ostatnim wdrożeniem usunęliśmy z zakładki Wypełnienia arkusze, które były puste tzn. respondent nie zaznaczył w ankiecie żadnej odpowiedzi. W większości wypadków były to ankiety, które zostały porzucone od razu po wejściu w link ankiety i nie przynosiły naszym klientom żadnej wartościowej informacji.

Od teraz na liście zobaczysz tylko te ankiety, które zostały w całości lub częściowo wypełnione.

Dlaczego mimo zmian w zakładce Wypełnienia widzę pustą ankietę?

Jest kilka wyjątkowych sytuacji, kiedy wypełnienie zostanie zapisane, mimo że w ankiecie nie jest zaznaczona żadna odpowiedź:

  1. W Twojej ankiecie są nieobowiązkowe pytania, a respondent nie odpowiadając na żadne pytanie, porzucił ankietę na drugiej lub kolejnej stronie.

  2. Jeśli w Twojej ankiecie włączone jest ustawienie "Można poprawiać wcześniej wypełnioną ankietę", respondent wypełni ankietę, a następne wejdzie do niej jeszcze raz i usunie swoje odpowiedzi.

  3. Jeśli Ty korzystając z możliwości edycji pojedynczego arkusza, odznaczysz odpowiedzi respondenta.

W powyższych sytuacjach w zakładce Wypełnienia pojawią się pojedyncze arkusze, które będą puste - żadna odpowiedź nie będzie w ankiecie wypełniona.

Możesz usunąć takie wypełnienie korzystając z przycisku "Usuń arkusz", który znajdziesz w prawym dolnym rogu pojedynczego arkusza w zakładce Wypełnienia.

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?