Z ostatnim wdrożeniem usunęliśmy z zakładki Wypełnienia arkusze, które były puste tzn. respondent nie zaznaczył w ankiecie żadnej odpowiedzi. W większości wypadków były to ankiety, które zostały porzucone od razu po wejściu w link ankiety i nie przynosiły naszym klientom żadnej wartościowej informacji.
Od teraz na liście zobaczysz tylko te ankiety, które zostały w całości lub częściowo wypełnione.
Dlaczego mimo zmian w zakładce Wypełnienia widzę pustą ankietę?
Jest kilka wyjątkowych sytuacji, kiedy wypełnienie zostanie zapisane, mimo że w ankiecie nie jest zaznaczona żadna odpowiedź:
W Twojej ankiecie są nieobowiązkowe pytania, a respondent nie odpowiadając na żadne pytanie, porzucił ankietę na drugiej lub kolejnej stronie.
Jeśli w Twojej ankiecie włączone jest ustawienie "Można poprawiać wcześniej wypełnioną ankietę", respondent wypełni ankietę, a następne wejdzie do niej jeszcze raz i usunie swoje odpowiedzi.
Jeśli Ty korzystając z możliwości edycji pojedynczego arkusza, odznaczysz odpowiedzi respondenta.
W powyższych sytuacjach w zakładce Wypełnienia pojawią się pojedyncze arkusze, które będą puste - żadna odpowiedź nie będzie w ankiecie wypełniona.
Możesz usunąć takie wypełnienie korzystając z przycisku "Usuń arkusz", który znajdziesz w prawym dolnym rogu pojedynczego arkusza w zakładce Wypełnienia.