⭐️Ulepszenia w testowym wypełnieniu ankiety —  od dzisiaj możesz przetestować wypełnienie ankiety również na tablecie. Dodatkowo, podczas testowego wypełniania na komputerze stacjonarnym w kwestionariuszu pojawi się informacja przypominająca o tym, że to tylko testowe wypełnienie a wyniki nie zostaną zapisane w wynikach zbiorczych.

⭐️Polecane szablony ankiet — we współpracy z Zytą Machnicką i Fluent Partners przygotowaliśmy dla Was szablony ankiet do Candidate Experience, Employee Engagement oraz do Ocen 360 stopni. O tym, które to szablony, dowiecie się z etykiety, którą opatrzony jest szablon. Zapraszamy do wypróbowania ich w terenie.

⭐️Wydruk kwestionariusza — docierało do nas wiele głosów klienta, że umiejscowienie guzików do wydruku pustego kwestionariusza nie jest intuicyjne. Wzięliśmy sobie to do serca i przenieśliśmy te guziki z zakładki Ustawienia do zakładki Tworzenie. Dziękujemy za feedback i czekamy na więcej. 

⭐️Nowy webhook — kolejny webhook znacząco ułatwiający integrację z innymi systemami informatycznymi. Tym razem służy do aktualizacji danych respondenta na liście mailingowej. Jeżeli masz pomysł na kolejny webhook, koniecznie napisz o tym do nas. Jest bardzo duża szansa, że go dodamy.

⭐️Praktyczne makra —  Do tej pory makra zmieniające się na odpowiedzi udzielone w ankiecie były oparte o numery pytań. Dopóki nie nastąpiła zmiana w kwestionariuszu (kolejność, dodanie lub usunięcie pytania) wszystko działało poprawnie. Ale jeżeli zmiana nastąpiła istniała konieczność edytowania wszystkich makr. Od dzisiaj to już nie jest konieczne, ponieważ dodaliśmy nowe makra, które są nieczuła na takie zmiany, bo oparte o unikalny identyfikator. 

Wprowadziliśmy również wiele zmian mających na celu poprawę stabilności systemu, liczne usprawnienia zgłoszone przez klientów oraz kilka wewnętrznych narzędzi, które usprawniają proces obsługi klientów 

Czy udało Ci się znaleźć odpowiedź na swoje pytanie?