Zapraszamy do zapoznania się z najnowszymi zmianami na platformie Webankieta:

⭐️️ Filtrowanie na podstawie tagów

Przedstawiamy nową możliwość zaawansowanego filtrowania wyników. Z poziomu zakładki Wyniki -> Filtry możemy spowodować, że wyniki naszego badania filtrowane będą według stworzonych wcześniej tagów (zobacz jak tagować wypowiedzi klientów).

Wystarczy wybrać tag z listy rozwijanej i określić jego właściwości, np. czy ma być pozytywny, negatywny, bez emocji itd. 

Opcja ta pozwala to na wyfiltrowanie szczegółowych informacji o danym tagu np. cenie - możemy dowiedzieć się np. czy nasi klienci wypowiadają się o niej pozytywnie czy negatywnie. Jeśli chcemy wiedzieć o czym wypowiada się pozytywnie ogólnie - bez określenia tematu, zaznaczamy opcję dowolny i wybieramy pozytywny sentyment.

Na koniec możemy też zdecydować czy wszystkie reguły muszą być spełnione czy jedynie którakolwiek z nich. 

Możliwość tworzenia filtrów na podstawie tagów to duża pomoc przy tagowaniu verbatimów!

Wystarczy, że ustawimy przechodząc do zakładki Tagowanie verbatimów wybierzemy z listy lub stworzymy filtr: na podstawie tagu, gdzie tak oznaczymy jako dowolny i jest: nieprzypisany. Dzięki temu możemy zobaczyć które z wszystkich wypowiedzi nie zostały jeszcze oznaczone jakimkolwiek tagiem. 

Więcej o tagowaniu verbatimów dowiecie się z naszego poradnika. Funkcja dostępna jest tylko dla klientów VIP.

⭐️️ Kategorie na blogu - łatwiejsze i szybsze wyszukiwanie informacji

Nowością jest także podział na kategorie na blogu Webankiety. Od teraz jeszcze łatwiej dotrzeć do artykułów dotyczących interesującego Cię badania. Wpisy zostały podzielone na:

  • badania klientów, z których dowiemy się o metodach takich jak Net Promoter Score, Customer Effort Score czy CSAT
  • badania pracowników, gdzie wyjaśnione zostały najbardziej popularne badania wewnątrzorganizacyjne, takie jak Ocena 360 czy Exit Interview,
  • badania online, gdzie znajdują się artykuły dotyczące badań kierowanych do edukacji, studentów, rynku czy opinii, a także recenzje ankiet i informacje o wydarzeniach, których  partnerem jest Webankieta,
  • Jak badać? czy garść praktycznych wskazówek na temat tworzenia ankiet i popularnych metod badawczych, a także instrukcje ich prowadzenia - zarówno wśród firm, jak i klientów indywidualnych. 
Czy udało Ci się znaleźć odpowiedź na swoje pytanie?