⭐️Filtrowanie ze spójnikiem "i" oraz "lub" — Do tej pory w filtrowaniu przy łączeniu warunków z różnych pytań obowiązywał operator "i". To oznaczało, że dołączając warunki z kolejnych pytań zawężaliśmy rezultat filtrowania. Od dzisiaj możesz zadecydować czy używasz spójnika "i" (wszystkie warunki musza zostać spełnione wszystkie reguły odpowiedzi) czy spójnika "lub" (którakolwiek z reguł odpowiedzi). 

⭐️Nowy sposób umieszczania ankiety w domenie firmowej — Do tej pory, aby umieścić ankietę w firmowej domenie musiałeś przejść do zakładki Konto -> Ustawienia -> Domeny i tam na długiej liście ankiet wybrać tę, którą chciałeś umieścić w firmowej domenie wydelegowanej na webankietę.
Od dzisiaj możesz to zrobić w dużo prostszy sposób w zakładce "Zbieraj", czyli w miejscu, które odwiedzasz ZAWSZE przy tworzeniu badania. Nie ma szans, aby zapomnieć o umieszczeniu ankiety w Twojej domenie 

⭐️Integracja z Focus Contact Center  Do grona systemów, z którymi komunikuje się Webankieta dołączył Focus Contact Center. W praktyce oznacza to tyle, że możesz wysyłać zaproszenia do wypełnienia ankiety bezpośrednio z Focus-a. Zebrany w ten sposób feedback zostanie umieszczony w profilu klienta w CRM-ie Focus Telekom. Jedyne co musisz zrobić, to wybrać kampanię, do której prześlemy dane a w kampanii zdefiniować rekordy, które będą odpowiadały rekordom ankiety. 

Jak zwykle wprowadziliśmy również poprawki błędów zgłoszonych przez klientów oraz liczne optymalizacje. 

Czy udało Ci się znaleźć odpowiedź na swoje pytanie?