Jeżeli dokonujesz zakupu konta na potrzeby firmy warto zamówić fakturę do rozliczenia z księgowością. Aby system wystawić fakturę do płatności, należy zadeklarować to podczas opłacania konta. W tym artykule dowiesz się jak to zrobić.

Jeżeli nie zadeklarowałeś chęci otrzymania faktury VAT do zakupu, bardzo prosimy o kontakt. Jeżeli to będzie możliwe wystawimy fakturę do zaległej płatności.

Jak otrzymać fakturę VAT za zakup konta?

  1. Przy opłacaniu konta próbnego lub przedłużaniu ważności konta aktualnie posiadanego (Zobacz jak), w polu formularza "Twoje dane", zaznacz opcję Chcę otrzymać fakturę VAT – spowoduje to rozwinięcie menu dotyczącego tej funkcji.

  2. W polu formularza "Dane do faktury", wypełnij wszystkie pola – Nazwa firmy, Adres, Kod pocztowy, Miejscowość oraz NIP.

  3. Wybierz odpowiadającą Tobie formę zapłaty i kliknij Dalej.

  4. Sprawdź raz jeszcze wszystkie dane; jeśli są prawidłowe kliknij "Zamawiam i płacę"

  5. Następnie zostanie przekierowany do strony do wykonania płatności.

  6. Po zaksięgowaniu płatności otrzymasz fakturę na adres e-mail podany przy rejestracji i jeśli zaznaczyłeś wysyłkę faktury pocztą, zostanie ona dodatkowo do Ciebie przesłana na adres podany do wysyłki faktury.

O czym warto pamiętać?

  • Możesz również dokonać płatności na podstawie faktury proforma (Zobacz jak).

  • Jeśli realizujesz zakup niestandardowy, skontaktuj się z nami, a wystawimy fakturę ręcznie.

Czy udało Ci się znaleźć odpowiedź na swoje pytanie?