Jeżeli dokonujesz zakupu konta na potrzeby firmy warto zamówić fakturę do rozliczenia z księgowością. Aby system wystawił fakturę do płatności, należy zadeklarować to podczas opłacania konta. W tym artykule dowiesz się jak to zrobić.
Jeżeli nie zadeklarowałeś chęci otrzymania faktury VAT do zakupu, bardzo prosimy o kontakt. Jeżeli to będzie możliwe wystawimy fakturę do zaległej płatności.
Jak otrzymać fakturę VAT za zakup konta?
Przy opłacaniu konta próbnego lub przedłużaniu ważności konta aktualnie posiadanego (Zobacz jak), w polu formularza "Twoje dane", zaznacz opcję Chcę otrzymać fakturę VAT – spowoduje to rozwinięcie menu dotyczącego tej funkcji.
W polu formularza "Dane do faktury", wypełnij wszystkie pola – Nazwa firmy, Adres, Kod pocztowy, Miejscowość oraz NIP.
Wybierz odpowiadającą Tobie formę zapłaty i kliknij Dalej.
Sprawdź raz jeszcze wszystkie dane; jeśli są prawidłowe kliknij "Zamawiam i płacę"
Następnie zostanie przekierowany do strony do wykonania płatności.
Po zaksięgowaniu płatności otrzymasz fakturę na adres e-mail podany przy rejestracji i jeśli zaznaczyłeś wysyłkę faktury pocztą, zostanie ona dodatkowo do Ciebie przesłana na adres podany do wysyłki faktury.
O czym warto pamiętać?
Możesz również dokonać płatności na podstawie faktury proforma (Zobacz jak).
Jeśli realizujesz zakup niestandardowy, skontaktuj się z nami, a wystawimy fakturę ręcznie.