Przejdź do głównej zawartości
Faktura VAT za zakup konta
Artur Zbiejcik avatar
Napisane przez Artur Zbiejcik
Zaktualizowano ponad 10 miesiące temu

Jeżeli dokonujesz zakupu konta na potrzeby firmy warto zamówić fakturę do rozliczenia z księgowością. Aby system wystawił fakturę do płatności, należy zadeklarować to podczas opłacania konta. W tym artykule dowiesz się jak to zrobić.

Jeżeli nie zadeklarowałeś chęci otrzymania faktury VAT do zakupu, bardzo prosimy o kontakt. Jeżeli to będzie możliwe wystawimy fakturę do zaległej płatności.

Jak otrzymać fakturę VAT za zakup konta?

  1. Przy opłacaniu konta próbnego lub przedłużaniu ważności konta aktualnie posiadanego (Zobacz jak), w polu formularza "Twoje dane", zaznacz opcję Chcę otrzymać fakturę VAT – spowoduje to rozwinięcie menu dotyczącego tej funkcji.

  2. W polu formularza "Dane do faktury", wypełnij wszystkie pola – Nazwa firmy, Adres, Kod pocztowy, Miejscowość oraz NIP.

  3. Wybierz odpowiadającą Tobie formę zapłaty i kliknij Dalej.

  4. Sprawdź raz jeszcze wszystkie dane; jeśli są prawidłowe kliknij "Zamawiam i płacę"

  5. Następnie zostanie przekierowany do strony do wykonania płatności.

  6. Po zaksięgowaniu płatności otrzymasz fakturę na adres e-mail podany przy rejestracji i jeśli zaznaczyłeś wysyłkę faktury pocztą, zostanie ona dodatkowo do Ciebie przesłana na adres podany do wysyłki faktury.

O czym warto pamiętać?

  • Możesz również dokonać płatności na podstawie faktury proforma (Zobacz jak).

  • Jeśli realizujesz zakup niestandardowy, skontaktuj się z nami, a wystawimy fakturę ręcznie.

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?