W zakładce Wyniki 2.0 można skorzystać z filtrowania wyników, które pozwoli na szybką analizę wybranych pytań i odpowiedzi.
Filtrowanie wyników wg udzielonych odpowiedzi
W zakładce Wyniki 2.0 wybierz Wszystkie odpowiedzi. Pojawi się okienko w którym z listy możesz wybrać konkretne pytanie oraz filtrować wyniki według interesującej odpowiedzi. Możesz zaznaczyć dowolną liczbę odpowiedzi.
Jeśli chcesz dodać kolejne pytanie do filtra, kliknij przycisk Dodaj.
Po wybraniu pytań i odpowiedzi, kliknij Zastosuj. Zostaną wyświetlone wyniki ankiety, które spełniają zakres wybranego filtra.
Filtrowanie wyników wg daty wypełnienia
W zakładce Wyniki 2.0 wybierz Cały okres. Możesz filtrować po różnych okresach wypełniania ankiety. Może to być na przykład ostatnie 30 dni czy bieżący lub poprzedni tydzień.
Możesz również wybrać zakres od konkretnej daty do dnia dzisiejszego.
Lub filtrować po wybranym zakresie dat.
Filtrowanie wyników według etapu wypełniania
Po wejściu w zakładkę Wyniki 2.0, prezentowane są zarówno dokończone jak i niedokończone wyniki. Jeśli chcesz zmienić ten widok, możesz użyć filtra, który zmienia zakres danych. Kliknij w Więcej filtrów i wybierz Etap wypełniania.
Wybierz, które wypełnienia chcesz filtrować i kliknij Zastosuj.
Filtrowanie wyników według atrybutów respondentów i innych dodatkowych informacji
Jeśli w swojej ankiecie do identyfikacji respondentów wykorzystujesz różne stworzone wcześniej parametry, to możesz na ich podstawie filtrować wyniki.
Kliknij w Więcej filtrów. Możesz skorzystać z filtrowania po dostępnych tagach. Po wybraniu tej opcji, pojawi się lista Twoich tagów, które możesz także znaleźć dzięki polu wyszukiwarki.
Jeśli używasz atrybutów respondentów, to w łatwy sposób możesz przefiltrować odpowiedzi i wybrać respondentów z odpowiednim atrybutem. Twoja lista atrybutów będzie zawierać wszystkie dodane atrybuty w danej ankiecie.
Dostępne jest także filtrowanie po parametrze External Key. Kliknij w przycisk External Key.
Wystarczy wpisać odpowiednią wartość parametru i kliknąć Zastosuj.
Analogicznie przefiltrujesz wyniki po konkretnym adresie email, klikając w przycisk Email i podając odpowiedni adres.
Kolejna możliwość to filtrowanie wyników po języku ankiety. Jeśli ankieta została utworzona w kilku językach, to po wybraniu Język ankiety, pojawi się lista dostępnych języków.
Filtrowanie w pytaniu
Nie musisz stosować filtru globalnego, możesz także nałożyć filtr tylko na wybrane pytanie. Kliknij w przycisk Filtruj znajdujący się w prawej części pola z odpowiedzią.
Wybierz filtr jaki chcesz zastosować w pytaniu. Możesz filtrować po odpowiedzi, czasie, etapie wypełniania a także po atrybutach respondentów.
Informacja o zastosowaniu filtra w pytaniu, pojawi się zarówno w konkretnym pytaniu jak i przy filtrach globalnych.
Filtry w pytaniu działają również z filtrami globalnymi nakładanymi na całą ankietę.
Tworzenie szybkiego filtra w Wynikach 2.0
W Wynikach 2.0 dostępny jest także szybki filtr, dzięki któremu możliwe jest bezpośrednie filtrowanie z poziomu odpowiedzi.
Po prawej stronie wybranej odpowiedzi pojawi się ikona zielonego lejka - szybki filtr. Aby utworzyć filtr na podstawie danej odpowiedzi, kliknij w lejek.
Można do niego dodawać inne filtry. Jeśli wcześniej nałożony był już inny filtr, to wyniki zostaną przefiltrowane przez wszystkie użyte dotychczas filtry.
Zapisywanie filtrów
Możesz zapisać swój raport z zastosowanymi filtrami. Kliknij w Zapisz raport jako... po prawej stronie ekranu.
Zapisz raport pod dowolną nazwą.
Zapisane raporty znajdziesz klikając w Wyniki.
Usuwanie filtrów
Aby usunąć wszystkie filtry globalne kliknij w ikonę x przy zaznaczonych filtrach.
Aby usunąć filtr w pytaniu, analogicznie kliknij w ikonę x przy zaznaczonych filtrach.